Gazik Net

Високошвидкісний Інтернет та Телебачення

Якщо у вас виникла проблема - "Кошти були внесені, але не є зараховані на ваш рахунок", або Ви оплати вказавши не вірні дані.

Для швидкого вирішення проблеми вам потрібно відправити фото квитанції/карточки до бухгалтерії і описати проблему.

Покрокова інструкція з подачі заявки :

Для початку Вам потрібно увійти у свій особистий кабінет на сайті Gazik. Для входу використайте Ваші логін (поле «Користувач») та пароль (поле «Пароль»), які використовуєте при підключенні до інтернету:

1

1. Після входу в особистий кабінет обираєте у меню зліва пункт «Технічна підтримка».

2

2. У вікні, яке Вам відкрилось в розділах виберіть «Бухгалтерія».

3

3. В темі повинно вказати проблему (Квитанція, не вірні дані, Помилка 600/603/606).

4. Опишіть стисло проблему.

5. Обов'язково прикріпіть фото квитанції/карточки.

6. Після перегляду правильності написаних данних натисніть «Відправити» для подання заявки.

3

Заявка розглядається протягом 1 робочого дня.