067 341 88 96 Локація не вибрана

Вітаємо в мережі Gaziknet

  • Вітаємо в мережі Gaziknet

Вітаємо в мережі Gaziknet

Шановний абоненте! Ми раді вітати вас у нашій спільноті! На цій сторінці ви знайдете основні питання щодо користування нашими послугами.

Особистий кабінет користувача

В особистому кабінеті можна переглянути статистику з’єднання, інформацію про стан рахунку, активувати “Безкоштовний доступ” або “Розморозити” послуги, статистику сесій підключення, оплати чи зняття коштів, активувати функцію “Регулярного платежу“. Також з особистого кабінету ви завжди можете написати звернення до технічної підтримки.

Для входу в особистий кабінет вам необхідно перейти на сайт my.gazik.com.ua та ввести логін та пароль, які ви отримуєте при підключенні (вони вказані в Заяві про приєднання). Логін і пароль є конфіденційною інформацією і не повинен передаватись третім особам. Якщо ви не пам’ятаєте облікові дані договору то їх можна замовити повідомленням через голосове меню за номером телефону 0673418896 або 0733418896.

Більшість функцій особистого кабінету, є в “Бот-меню абонента” у Telegram  та Viber ботах які можна відсканувати або перейти за посиланням:

 

Оплата послуг

Послуги надаються на умовах повної передоплати за календарний місяць. Для автоматичного поповнення коштів на особовий рахунок, вам необхідно оплачувати послуги за допомогою одного з перелічених сервісів, з обов’язковим зазначенням номеру договору (оплата на логін).

Партнери


 ПриватБанк


 ОЩАДБАНК


 monobank


 NovaPay


 EasyPay


 City24


 Touchcard


 iPay.ua


Особистий кабінет абонента










Мобільний додаток










Вебсайт










Термінал самообслуговування










Відділення










Також, з особистого кабінету my.gazik.com.ua можна активувати функцію “Регулярний платіж” – для автоматичної оплати за послуги, відповідно до заборгованості станом на 1-ше число місяця.

Доступні програми лояльності для наших абонентів

Кешбек від Gaziknet

При поповненні особового рахунку на суму від 1000 грн і більш (одним платежем), отримуйте бонусне зарахування коштів в розмірі 10% від суми вашого поповнення. Враховуйте комісію платіжних систем та терміналів. Бонус автоматично в наступному календарному місяці.

Безкоштовний доступ до 24-ох днів на рік

Якщо ви забули поповнити послуги Gaziknet до 1-ого числа, а зняття вже відбулось, це не проблема, адже ви зможете активувати “Безкоштовний доступ”. Ця послуга надається лише один раз на місяць, з особистого кабінету користувача. За це період у вас буде повноцінний доступ до світової павутини і можливість здійснити оплату.

З турботою про друзів

Для участі запропонуйте вашому другу, який ще не підключений до Gaziknet, приєднатись до числа абонентів нашої мережі. Кількість підключених друзів необмежена, тому більше друзів – більше бонусів. Бонус автоматично зараховується на ваш особовий рахунок в наступному календарному місяці.

Лінія технічної підтримки

Якщо у вас залишилися запитання чи потрібна допомога, наша гаряча лінія, завжди до ваших послуг. Звертайтесь за номерами: 0673418896 або 0733418896.  Аби ви завжди залишались на зв’язку цілодобово працює голосове меню абонента в якому можна:

  • почути інформацію про аварії чи техроботи та час їх завершення;
  • прослухати поточний баланс на рахунку;
  • самостійно активувати послугу “Безкоштовний доступ”;
  • “розморозити” логін якщо давно не користувалися послугами;
  • замовити облікові дані авторизації послуг у повідомленні;

Для з’єднання з оператором технічної підтримки використовується “цифра 0” яка працює щоденно з 07:00 до 24:00. У нас діє правило, що всі дзвінки абонентів, що зверталися саме на технічну підтримку до оператора (цифра 0), але не дочекалися відповіді з нашої сторони, обов’язково отримують віддзвін на свій дзвінок. 

Ми у соцмережах

Аби бути в курсі останніх новин чи історій компанії – долучайтесь до нас у соцмережах які можна знайти за цим посиланням.

Gaziknet