Шановний абоненте! Ми раді вітати вас у нашій спільноті! На цій сторінці ви знайдете основні питання щодо користування нашими послугами.
В особистому кабінеті можна переглянути статистику з’єднання, інформацію про стан рахунку, активувати “Безкоштовний доступ” або “Розморозити” послуги, статистику сесій підключення, оплати чи зняття коштів, активувати функцію “Регулярного платежу“. Також з особистого кабінету ви завжди можете написати звернення до технічної підтримки.
Для входу в особистий кабінет вам необхідно перейти на сайт my.gazik.com.ua та ввести логін та пароль, які ви отримуєте при підключенні (вони вказані в Заяві про приєднання). Логін і пароль є конфіденційною інформацією і не повинен передаватись третім особам. Якщо ви не пам’ятаєте облікові дані договору то їх можна замовити повідомленням через голосове меню за номером телефону 0673418896 або 0733418896.
Більшість функцій особистого кабінету, є в “Бот-меню абонента” у Telegram та Viber ботах які можна відсканувати або перейти за посиланням:
Послуги надаються на умовах повної передоплати за календарний місяць. Для автоматичного поповнення коштів на особовий рахунок, вам необхідно оплачувати послуги за допомогою одного з перелічених сервісів, з обов’язковим зазначенням номеру договору (оплата на логін).
Партнери
|
ПриватБанк
|
ОЩАДБАНК
|
monobank
|
NovaPay
|
EasyPay
|
City24
|
Touchcard
|
iPay.ua
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Особистий кабінет абонента
|
⠀
|
⠀
|
⠀
|
⠀
|
✔
|
⠀
|
✔
|
✔
|
Мобільний додаток
|
✔
|
✔
|
✔
|
⠀
|
✔
|
✔
|
⠀
|
⠀
|
Вебсайт
|
✔
|
✔
|
⠀
|
⠀
|
✔
|
✔
|
✔
|
✔
|
Термінал самообслуговування
|
✔
|
✔
|
⠀
|
⠀
|
✔
|
✔
|
⠀
|
⠀
|
Відділення
|
✔
|
✔
|
⠀
|
✔
|
⠀
|
⠀
|
⠀
|
⠀
|
Також, з особистого кабінету my.gazik.com.ua можна активувати функцію “Регулярний платіж” – для автоматичної оплати за послуги, відповідно до заборгованості станом на 1-ше число місяця.
При поповненні особового рахунку на суму від 1000 грн і більш (одним платежем), отримуйте бонусне зарахування коштів в розмірі 10% від суми вашого поповнення. Враховуйте комісію платіжних систем та терміналів. Бонус автоматично в наступному календарному місяці.
Якщо ви забули поповнити послуги Gaziknet до 1-ого числа, а зняття вже відбулось, це не проблема, адже ви зможете активувати “Безкоштовний доступ”. Ця послуга надається лише один раз на місяць, з особистого кабінету користувача. За це період у вас буде повноцінний доступ до світової павутини і можливість здійснити оплату.
Для участі запропонуйте вашому другу, який ще не підключений до Gaziknet, приєднатись до числа абонентів нашої мережі. Кількість підключених друзів необмежена, тому більше друзів – більше бонусів. Бонус автоматично зараховується на ваш особовий рахунок в наступному календарному місяці.
Якщо у вас залишилися запитання чи потрібна допомога, наша гаряча лінія, завжди до ваших послуг. Звертайтесь за номерами: 0673418896 або 0733418896. Аби ви завжди залишались на зв’язку цілодобово працює голосове меню абонента в якому можна:
Для з’єднання з оператором технічної підтримки використовується “цифра 0” яка працює щоденно з 07:00 до 24:00. У нас діє правило, що всі дзвінки абонентів, що зверталися саме на технічну підтримку до оператора (цифра 0), але не дочекалися відповіді з нашої сторони, обов’язково отримують віддзвін на свій дзвінок.
Аби бути в курсі останніх новин чи історій компанії – долучайтесь до нас у соцмережах які можна знайти за цим посиланням.
Gaziknet