067 341 88 96 Локація не вибрана

Оплата

  • Оплата

Швидка оплата онлайн

Оплатити на сайті Приват24 Оплатити на сайті Ощад 24/7 Оплатити на сайті Portmone Оплатити на сайті EasyPay Оплатити на сайті iPay.ua Оплатити на сайті City24

Наша компанія співпрацює з багатьма фінансовими партнерами, головне завдання яких – допомогти вам оплатити послуги легко та безперешкодно.

Для автоматичного зарахування коштів на особовий рахунок, вам необхідно оплатити послуги за допомогою сервісів, які перелічені нижче, з обов’язковим зазначенням вашого номера договору (логіну).

❗ в період від 1-го до 15-го числа (включно) поточного місяця – ваша оплата автоматично зараховуються як абонплата за послуги на поточний місяць.
❗ в період від 16-го до 31-го числа (включно) поточного місяця – ваша оплата зараховуються як оплата за послуги на наступний місяць тому, що ваш логін (у випадку заборгованості) 16-го числа автоматично “заморожується” до 1-го числа наступного місяця.

Якщо ж ви бажаєте скористатись послугою інтернет після 16-го числа – вам  необхідно увійти в особистий кабінет користувача  і самостійно “розморозити” послуги до кінця поточного календарного місяця, за умови, що у вас є місячна вартість коштів на рахунку). Або “розморозити” логін у персоналізованому бот-меню абонента чи з інтерактивного голосового меню абонента при зверненні за телефоном.

 

Оплата gaziknet

Оплата послуг можлива через:

Інструкції оплати з особистого кабінету користувача

1. Увійти в особистий кабінет користувача ввівши ваш логін та пароль.
2. У правому верхньому куті натисніть «Поповнення рахунку».
3. У полі «Сума» вкажіть суму, яку необхідно зарахувати на особовий рахунок.
4. Оберіть спосіб оплати «Easypay» та натисніть «Далі».
5. Перевірте суму до сплати та натисніть «Оплатити».
6. Звірте коректність даних і натисніть «Підтвердити».
7. Зверніть увагу, що при оплаті знімається комісія, тому сума до сплати буде більшою, ніж сума, яку потрібно зарахувати.
8. Введіть дані банківської карти, з якої буде здійснюватися списання коштів.
9. Натисніть «Оплатити» та пройдіть підтвердження банком.

1. Увійти в особистий кабінет користувача ввівши ваш логін та пароль.
2. У правому верхньому куті натисніть «Поповнення рахунку».
3. У полі «Сума» вкажіть суму, яку необхідно зарахувати на особовий рахунок.
4. Оберіть спосіб оплати «iPay» та натисніть «Далі».
5. Перевірте коректність даних і натисніть «Додати».
6. Зверніть увагу, що при оплаті знімається комісія, тому сума до сплати буде більшою, ніж сума, яку потрібно зарахувати.
7. Введіть дані банківської карти, з якої буде здійснюватися списання коштів.
8. Натисніть «Оплатити» та пройдіть підтвердження банком.

1. Увійти в особистий кабінет користувача ввівши ваш логін та пароль.
2. В правому верхньому куті натисніть “Поповнення рахунку”.
3. В полі “Cума” вкажіть суму, яку необхідно зарахувати на особовий рахунок.
4. Оберіть спосіб оплати “FlashPay” та натисніть “Далі”.
5. Перевірте суму до сплати та натисніть “Оплатити”.
6. Зверніть увагу, що при оплаті знімається комісія, тому сума до сплати буде більшою, як сума яку потрібно зарахувати.
7. Введіть дані банківської карти з якої буде здійснюватися списання коштів.
8. Натисніть “Оплатити” для здійснення оплати.

Інструкції оплати мобільними додатками

1. Оберіть пункт «Платежі».
2. У пошуковій стрічці введіть назву компанії Gaziknet.
3. Оберіть компанію в результатах пошуку.
4. Введіть ваш логін або номер договору.
5. Натисніть «Пошук».
6. Звірте коректність даних та натисніть «Оплатити».
8. Зверніть увагу, що додаток знімає комісію, тому «Cума» поповнення буде меншою, ніж сума до оплати
9. Натисніть «Оплатити» для здійснення оплати.

1. Оберіть категорію «Платежі».
2. У пошуковій стрічці введіть назву компанії «Gaziknet»
3. Оберіть компанію в результатах пошуку
4. Введіть ваш логін або номер договору та натисніть «Продовжити».
5. У полі «Сума платежу» введіть суму, яку необхідно зарахувати на ваш особовий рахунок.
6. Зверніть увагу, що при оплаті знімається комісія, тому сума до сплати буде більшою, ніж сума поповнення.
7. У полі «Сума платежу» введіть суму, яку необхідно зарахувати на ваш особовий рахунок та натисніть «Перейти до сплати»
8. Звірте коректність даних та натисніть «Сплатити».

1. Перейдіть в інші платежі.
2. Оберіть “Комунальний платіж”
3. В пошуковій стрічці введіть назву компанії Gaziknet.
4. Оберіть компанію в результатах пошуку.
5. В полі “Логін” введіть ваш логін або номер договору та натисніть “Далі”.
6. Введіть ваше прізвище ім’я по батькові.
7. В полі “Сума” вкажіть суму, яку необхідно зарахувати на ваш особовий рахунок та натисніть “Далі”.
8. Звірте коректність даних та натисніть “Оплатити”.

Інструкції оплати на вебсайтах

1. У пошуковій стрічці браузера введіть «Приват24» та перейдіть на сайт Приват24.
2. Оберіть категорію «Платежі» та пункт «Інтернет та телебачення».
3. У пошуковій стрічці введіть назву компанії Gaziknet.
4. Оберіть компанію в результатах пошуку.
5. Введіть ваш логін або номер договору та натисніть «Далі».
6. Звірте коректність даних.
7. У полі «Сума» введіть суму, яку необхідно зарахувати на ваш особовий рахунок.
8. Введіть дані банківської карти, з якої буде здійснюватись оплата коштів.
9. Натисніть «Додати у кошик» та підтвердіть здійснення операції.
10. Дочекайтесь SMS з кодом підтвердження.

1. У пошуковій стрічці браузера введіть «City24» та перейдіть на сайт City24.
2. Оберіть категорію «Інтернет та телебачення».
3. У пошуковій стрічці введіть назву компанії Gaziknet.
4. Оберіть компанію в результатах пошуку.
5. Введіть ваш логін або номер договору.
6. У полі «Сума» введіть суму, яку необхідно зарахувати на ваш особовий рахунок та натисніть «Далі».
7. Зверніть увагу, що при оплаті знімається комісія, тому сума до сплати буде більшою, ніж сума платежу.
8. Введіть дані банківської карти, з якої буде здійснюватись списання коштів.
9. Натисніть «Оплатити» та пройдіть підтвердження банком.

1. У пошуковій стрічці браузера введіть «Portmone» та перейдіть на сайт Portmone.
2. У пошуковій стрічці введіть назву компанії Gaziknet.
3. Оберіть компанію в результатах пошуку.
4. Введіть ваш логін або номер договору
5. У полі «Сума» введіть суму, яку необхідно зарахувати на ваш особовий рахунок, та натисніть «Оплатити».
6. Введіть дані банківської карти, з якої буде здійснюватись оплата коштів, та електронну адресу для отримання листа з підтвердженням платежу.
7. Натисніть «Оплатити».
8. Зверніть увагу, що при оплаті знімається комісія, тому сума до сплати буде більшою, ніж сума платежу.
9. Натисніть «Ок» та пройдіть підтвердження банком.

1. У пошуковій стрічці браузера введіть «EasyPay» та перейдіть на сайт EasyPay.
2. У пошуковій стрічці введіть назву компанії Gaziknet та натисніть «Пошук».
3. Оберіть компанію в результатах пошуку.
4. Введіть ваш логін або номер договору.
5. У полі «Сума» введіть суму, яку необхідно зарахувати на ваш особовий рахунок та натисніть «Підтвердити».
6. Зверніть увагу, що при оплаті знімається комісія, тому сума до сплати буде більшою, ніж сума платежу.
7. Введіть дані банківської карти, з якої буде здійснюватись списання коштів.
8. Натисніть «Оплатити» та пройдіть підтвердження банком.

Інструкції оплати з терміналів самообслуговування

1. Вставте банківську картку або пройдіть ідентифікацію за номером телефону.
2. Пройдіть перевірку банком.
3. Оберіть послугу «Інтернет та телебачення» та пункт «Інтернет».
4. У пошуковій стрічці введіть назву компанії Gaziknet або виберіть її на екрані.
5. Введіть ваш логін або номер договору та натисніть «Далі».
6. У полі «Сума» введіть суму, яку необхідно зарахувати на ваш особовий рахунок.
7. Перевірте правильність прізвища ім’я по батькові та призначення платежу та натисніть «Далі».
8. Зверніть увагу, що термінал самообслуговування знімає комісію. Тому, сума платежу буде меншою, ніж сума, яка необхідна для внесення в термінал.
9. Натисніть «Далі» та внесіть необхідну суму коштів в термінал.

1. Розпочніть роботу, оберіть мову та вид оплати.
2. Перейдіть у послугу «Оплата рахунків» та натисніть «Продовжити».
3. Вказати ваш контактний номер телефону, для того, щоб отримати дозвіл на здійснення платежу та введіть код підтвердження з SMS.
4. Оберіть категорію «Інтернет та телебачення».
5. Оберіть компанію Gaziknet.
6. За допомогою екранної клавіатури введіть ваш логін або номер договору та звірте правильність адреси.
7. Оберіть «Змінити суму» та введіть суму, яку потрібно зарахувати на ваш логін.
8. Після перевірки перейдіть до оплати.
9. Зверніть увагу, що термінал самообслуговування знімає комісію. Тому, сума платежу буде меншою, ніж сума, яка необхідна для внесення в термінал.
10. Натисніть «Оплатити»
11. Внесіть необхідну суму коштів в термінал, після чого натисніть «Продовжити».

1. На головному екрані перейдіть в «Пошук».
2. У пошуковій стрічці введіть назву компанії Gaziknet.
3. Оберіть компанію в результатах пошуку.
4. Введіть свій логін або номер договору та натисніть «Далі».
5. Вкажіть свій контактний номер телефону або натисніть «Далі.
6. Перевірте правильність призначення платежу.
7. Внесіть необхідну суму коштів в термінал.
8. Зверніть увагу, що термінал самообслуговування знімає комісію. Тому, сума зарахування буде меншою, ніж сума, яка внесена в термінал.
9. Натисніть «Сплатити» для підтвердження операції.

Інструкції оплати у касах банків

Оплата послуг газікнет

Для оплати через касу банківської установи, вам необхідно повідомити касиру ваш номер договору (або логін) для здійснення платежу на компанію Gaziknet, по договору «Прийом платежів від населення».

Поширені питання

Як перевірити стан балансу на особовому рахунку?

Самостійно увійти в особистий кабінет користувача або зателефонувати на лінію технічної підтримки з телефонного номеру, який закріплений за вашим номером договору.

Також можна авторизуватися в персоналізованому бот-меню абонента, завдяки чому,  отримувати інформацію про стан рахунку, переглядати деталі історії руху коштів та облікові дані авторизації авторизації. Також можна додати в свого бота інформацію за декількома особовими рахунками абонентів (можна додати кілька логінів).

Якщо після поповнення рахунку кошти не надійшли від 30 хв до 3-х годин, вам необхідно надіслати скріншот або фото квитанції про оплату, через особистий кабінет користувача. У пункті меню «Повідомлення» створіть повідомлення з розділом «Бухгалтерія». Бухгалтерія опрацює ваше звернення протягом 24-ох годин.
На час вирішення проблем з оплатою, рекомендуємо активувати послугу «Безкоштовний доступ».

Надходження коштів від моменту оплати до моменту зарахування на ваш особовий рахунок може сягати від п’яти хвилин до трьох годин, це залежить виключно від фінансової установи та методу оплати.

Бонусні кошти за програмами лояльності «З турботою про друзів» або «Кешбек від Gaziknet» нараховуються в наступному календарному місяці. Якщо ж кошти не нараховано до 30-го числа, зверніться за телефоном технічної підтримки користувачів.

Кошти, що потрапили на банківський рахунок, не зараховуються автоматично на персональний рахунок абонента.

Такі оплати зараховуються на рахунок абонента вручну бухгалтерією компанії, після звернення абонента, через особистий кабінет користувача розділ «Повідомлення», з прикріпленням квитанції про деталі платежу, протягом 3-х робочих днів.

Для уникнення незручностей, просимо вас ознайомитися із рекомендованими методами оплати.

На час вирішення проблем з оплатою, рекомендуємо скористатися послугою «Безкоштовний доступ» для відновлення роботи інтернету.

Можна звернутися на лінію технічної підтримки або самостійно увійти в особистий кабінет користувача. На головній сторінці кабінету натисніть кнопку «Розморозити» та ознайомтеся з умовами надання послуги,  а також підтвердіть свої наміри натиснувши кнопку «Розморозити». Зверніть увагу на те, що при “розмороженні” на рахунку абонента повинна бути сума повної місячної абонплати, яка буде використана для оплати за послуги до кінця поточного календарного місяця.

Або “розморозити” логін із пересоналізовано бот-меню абонента.

Необхідно самостійно зайти в особистий кабінет користувача та натиснути кнопку «Активувати безкоштовний доступ» на головній сторінці. Ознайомтеся з умовами надання послуги та підтвердіть свої наміри кнопкою «Активувати». Або скористатися персоналізованим бот-меню абонента.

Термін дії послуги – до 2-х діб з моменту активації (до 23:59 год наступного дня). Послуга доступна один раз за один календарний місяць.

 

Активація послуги відбувається з особистого кабінету користувача, у меню «Фінансові операції».

«Регулярний платіж» дозволяє налаштувати автоматичну оплату за послуги, з банківської картки, в сумі коштів заборгованості на 1 число місяця. Детальніше про функцію.

Послуга надається за підтримки платіжних сервісів іРау.ua та Masterpass. Повні деталі надання послуг можна переглянути на сайтах партнерів.