067 341 88 96
073 341 88 96
Локація не вибрана

Підтримка

  • Підтримка
Загальні питання Загальні
питання
Загальні питання Інтернет
Загальні питання Телебачення
Загальні питання Системи
безпеки
Загальні питання Тарифи
обслуговування
Загальні питання Оплата
послуг

Будь ласка, ознайомтесь з найчастішими питаннями і, можливо, ваше питання знайде свою відповідь!

Умови та графік надання послуг

Послуги надаються на календарний місяць від 00:00 годин першого числа календарного місяця до 23:59 годин останнього дня календарного місяця. Надання послуги тарифікується згідно з повною місячною абонплатою на обліковий період.

Надання послуги призупиняється за умови недостатньої суми на особовому рахунку користувача станом на 00:00 год 1-го числа місяця. Доступ до інтернету відновлюється після поповнення особового рахунку на суму, яка рівна (більша) вартості вашого тарифного плану або за активації послуги «Безкоштовний доступ».

Списання абонентської плати здійснюється автоматично щомісяця 1-го числа в повній вартості тарифного плану.

Гарантія на заміну оптоволоконного модему становить 6 місяців з моменту встановлення.

Гарантія на заміну радіоантени становить 3 місяці з моменту встановлення, окрім не гарантійного випадку виходу з ладу під час грози.

Гарантія на заміну Wi-Fi роутера становить 3 місяці з моменту встановлення. Вартість не входить в ціну підключення.

Гарантія на заміну TV приставки становить 3 місяці з моменту встановлення. Вартість не входить в ціну підключення.

Потрібно перевірити чи вказаний актуальний номер або змінити на новий номер телефону в особистому кабінеті.

Перевірити, а також змінити номер можна самостійно через особистий кабінет:

  1. Увійдіть в «Особистий кабінет користувача»;
  2. Оберіть рубрику «Інформація про користувача» та перегляньте пункт «Телефон»;
  3. За потреби натисніть на значку «Олівець» і введіть новий номер у форматі 380ХХХХХХХХХ;

Якщо ж повідомлення до вас не надходять, будь ласка, зверніться до нас, аби перевірити інформування за вашим логіном.

Обладнання, що надається абонентові в користування під час підключення послуг, є власністю компанії. У разі розірвання договору, абонент зобов’язаний повернути надане обладнання або оплатити повну вартість.

Можна звернутися на лінію технічної підтримки або самостійно зайти в особистий кабінет користувача, ознайомитися з умовами надання послуги, натиснути кнопку «Розморозити», яка знаходиться на головній сторінці.  Або “розморозити” логін із пересоналізованого бот-меню абонента.

Зверніть увагу на те, що при розмороженні на рахунку абонента повинна бути сума повної місячної абонплати, яка буде використана для оплати за послуги до кінця місяця.

Необхідно самостійно зайти в особистий кабінет користувача та натиснути кнопку «Активувати безкоштовний доступ» на головній сторінці. Ознайомтеся з умовами надання послуги та натисніть кнопку «Активувати». Або скористатися персоналізованим бот-меню абонента.

Термін дії послуги – до 2-х діб з моменту активації (до 23:59 год. наступного дня). Послуга доступна один раз за один календарний місяць.

У випадку, якщо ви не пам’ятаєте пароль від особистого кабінету, потрібно звернутись на лінію технічної підтримки за номером телефону +380673418896.

Наше серверне обладнання резервується акумуляторними батареями та забезпечується роботою від генераторів, аби ви мали можливість доступу до мережі Інтернет  при використанні власних автономних джерел живлення для оптоволоконного модему (ONU) та Wi-Fi роутера.

Зверніть увагу, що на багатоквартирних будинках, де використовується спільний мережевий комутатор (switch) а до квартири заведений кабель LAN, доступність послуги залежить лише від наявності живлення у будинку.