оплата послуг gaziknet

Зміни в системі нарахування абонплати за послуги

 

Шановні користувачі. Відбулися зміни в системі нарахування абонплати за послуги. Кожного 1-го числа місяця, наша система роботи з абонентськими рахунками нараховує місячну абонплату за послуги, не залежно від суми заборгованості на рахунку. Це створює незручності для користувачів які не користувалися послугами в попередніх місяцях. Тому, для вашої зручності, ми змінили методику зарахування місячної абонплати. Ці зміни стосуються абонентів які не регулярно користуються послугами. Абоненти які регулярно оплачують послуги кожного місяця змін не відчують.

Якщо ви здійснюєте оплату на свій особовий рахунок (на логін):

в період 1 – 15-го числа (включно) поточного місяця – ваші кошти автоматично зараховуються як абонплата за послуги на поточний місяць.

в період 16 – 31-го числа (включно) поточного місяця – ваші кошти зараховуються як абонплата за послуги на наступний місяць. А ваш логін, 16-го числа, автоматично заморожується до першого числа наступного місяця.

Якщо ви бажаєте скористатись послугою інтернет з 16-го числа (за умови, що у вас є достатня кількість коштів на рахунку) ви можете зайти в особистий кабінет і самостійно “розморозити” послуги, та користуватись ними до кінця поточного місяця.

графік оплати і отримання послуг інтернету

Наприклад:
28 лютого залишок коштів на вашому рахунку 20 грн. 1-го числа вам нараховується абонплата за послугу інтернет в розмірі тарифного плану за 150 грн. Вранці 1 березня на рахунку є -130 грн і для роботи послуги інтернет вам необхідно доплатити не менше 130 грн.

Якщо ви оплатите цю суму протягом 1 – 15-го березня (включно) інтернет автоматично увімкнеться.

Якщо ви оплачуєте цю суму з 16-го березня ваша оплата зараховується як абонплата на квітень. Але якщо ви здійсните оплату заборгованості, наприклад 22 березня, і бажаєте користуватися до кінця березня, ваш логін необхідно розморозити самостійно з особистого кабінету користувача або звернутися за телефоном технічної підтримки 067-341-88-96.

Ці зміни стосуються лише тих абонентів, які користуються послугами не регулярно. Абоненти які ж регулярно оплачують послуги кожного місяця змін не відчують.
З повагою команда Gaziknet!