На цій сторінці ви знайдете основні питання щодо користування нашими послугами.
В особистому кабінеті можна переглянути статистику з’єднання, інформацію про стан рахунку, активувати “Безкоштовний доступ” або “Розморозити” послуги, статистику сесій підключення, оплати чи зняття коштів, активувати функцію “Регулярного платежу“.
Для входу потрібно перейти на сайті my.gazik.com.ua та ввести логін та пароль, які ви отримуєте при підключенні (вони вказані в Заяві про приєднання). Якщо ви не пам’ятаєте облікові дані то їх можна замовити повідомленням через голосове меню за номером телефону 0673418896 або 0733418896.
Більшість функцій особистого кабінету, доступні в “Бот-меню абонента” у Telegram та Viber ботах які можна відсканувати або перейти за посиланням:
Послуги надаються на умовах повної передоплати за календарний місяць. Оплатити можна за допомогою одного з рекомендованих сервісів, з обов’язковим зазначенням номеру договору (оплата на логін).
Партнери |
ПриватБанк
|
Ощадбанк
|
monobank
|
NovaPay
|
EasyPay
|
City24
|
Touchcard
|
iPay.ua
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Особистий кабінет абонента
|
⠀
|
⠀
|
⠀
|
⠀
|
✔
|
⠀
|
✔
|
✔
|
Мобільний додаток
|
✔
|
✔
|
✔
|
⠀
|
✔
|
✔
|
⠀
|
⠀
|
Вебсайт
|
✔
|
✔
|
⠀
|
⠀
|
✔
|
✔
|
✔
|
✔
|
Термінал самообслуговування
|
✔
|
✔
|
⠀
|
⠀
|
✔
|
✔
|
⠀
|
⠀
|
Відділення
|
✔
|
✔
|
⠀
|
✔
|
⠀
|
⠀
|
⠀
|
⠀
|
“Кешбек від Gaziknet” – отримуйте 10% від суми поповнення бонусом.
“Безкоштовний доступ до 24-ох днів на рік” – користування інтернетом без оплати.
“З турботою про друзів” – порекомендуйте нас друзям і отримайте бонуси.
За номерами 0673418896 або 0733418896 в цілодобовому голосовому меню абонента можна:
Оператор технічної підтримки готовий допомогти вам щодня з 07:00 до 24:00. Якщо абонент звернувся для з’єднання з оператором (цифра 0), але не отримав відповіді, ми обов’язково передзвонимо йому.
Аби бути в курсі останніх новин чи історій компанії – долучайтесь до нас у соцмережах які можна знайти за цим посиланням.